Mysig söndagsmorgon

 Jag sitter och njuter av den här härliga söndagsmorgonen. Med en kopp rykande hett nyponte sitter jag uppkrupen i hörnet av soffan och tittar ut på barnen som leker på innergården. Funderar på vad jag ska hitta på för något idag. Min lilla katt Lovis sitter bredvid och lapar sol och min sambo ligger och sover efter ett nattpass på jobbet. I bakgrunden hör jag musik, ljuva toner och rader av franska. Mysfaktorn är hög.
 
Vädret är perfekt för en promenad i skogen, en tur med kameran kanske? 
Jag kanske ska dra fram lite penslar och skapa nya historier med färg och duk, eller jaga rätt på en spännande bok och läsa timme ut och timme in ute på balkongen. Njuta av den sista sommarvärmen.
Jag börjar nog med en promenad så får vi se vad som händer sedan.
 
Kommentera inlägget här: